Saturday, April 21, 2012

SPR : Kenyataan Rasmi Penarikan Diri

Posted by GEN11US Saturday, April 21, 2012
Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum wbt

Firman Allah SWT 
"Dan ALLAH sebaik-baik Perancang(membalas tipu daya)” ( ali imran 3: 54)

maka benarlah kalamullah, 
kita merancang , Allah juga merancang, ternyata Dia sebaik-baik perancang..

beberapa hari lepas pihak SPR GEN11US menerima permohonan penarikan diri calon MT batch ikhwah iaitu Mohammad Hilmi Bin Mohamad Nafiah, dalam pilihanraya yang akan datang.

selepas perbincangan, pihak SPR MENERIMA permohonan beliau dengan menimbang hujah penarikan diri yang telah dikemukakan oleh beliau.

pihak SPR ingin meminta maaf atas kecelaruan yang berlaku, dan berharap semua pihak berlapang dada dalam keputusan ini.

dengan ini bermaksud hanya tiga sahaja calon yang bertanding dalam jawatan MT batch ikhwah, dan TIADA perubahan dalam pilihanraya AJKT ikhwah kecuali semua pengundi hanya akan memilih 6 calon drpd 10 calon yang bertanding bgi AJKT ikhwah. satu drpd calon AJKT ikhwah akan diserapkan kedalam MT batch ikhwah.

sekian harap maklum, 
disediakan oleh,
Pengarah SPR GEN11US 2012

*dgn ini dilampirkan kenyataan penarikan diri calon tersebut

Assalamualaikum wbt...
Ana mohammad hilmi bin mohamad nafiah merangkap timbalan ketua batch gen11us dengan ini menarik diri daripada pencalonan MT batch bg thun 12/13 sekaligus menrik dri dri bertnding dlm plhn rya prngkat btch akn dtg..
penarikan diri ini atas sebab telah mendapat taklifan terlebih dahulu dari pihak maahad iqra yang memerlukan komitmen, btw ana risau berlaku mudharat yang besar iaitu hal ehwal batch akan terabai
ana dgn rndh diri memohn maaf ats kekhilafan diri espclly buat tuan pencdng mohd hanafi b salehudin,ketua batch emir haziq b haji mat lela, ajk btch 11/12, ahli2 spr, calon2 mt&ajkt plhn rye gen11us n ahli btch keselurhnnya..
mgkin dri ini tmpk pengecut atau ego utk lari dri amnh y dtklifan..
nmun dri sye hye mmpu utk mngtkn dri ini x mmpu mgls tgs ini n rsau x mmpu mmbri kotmitmen y sbaiknya.. mgkin peluang ini mampu kte gunakan utk mgcngkil bkat bru dri ahli btch yg hebat2 semuanye..aasif skali lagi dari sye buat calon2 laen kuatkan azam entuorg jgn jdi ego n pengecut mcm ana, insyallah 'entu tidak keseorangan'..wallahu3allam


Hilmi Nafiah

5 comments:

  • RSS
  • Facebook
  • Youtube